Основні задачі студентоцентрованої моделі освіти:
- підготовка здобувачів вищої освіти до життя як активних громадян демократичного суспільства;
- підготовка майбутніх спеціалістів до професійної діяльності;
- забезпечення особистісного розвитку здобувачів вищої освіти;
- формування потреби в навчанні, удосконаленні впродовж життя.
Кількісні та якісні інструменти, що характеризують успішність впровадження студентоцентрованого навчання:
- наявність широкого поля можливостей у формуванні власних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти;
- доступність навчання за сучасними інтерактивними методиками, інноваційними освітніми технологіями;
- забезпечення активної участі студентства у формуванні змісту навчання;
- регулярне оцінювання і коригування способів подачі матеріалу та педагогічних методів;
- стимулювання академічної мобільності та її організаційно-фінансове забезпечення;
- формування потреби та заохочення соціальної активності студентства;
- пробудження прагнення до наукової роботи та внутрішньої потреби в дослідницькому пошуку;
- наявність належних процедур реагування на студентські скарги.
З практичної точки зору здобувач має право:
- приймати участь в управлінні університетом, через студентське самоврядування;
- приймати участь в покращенні навчального процесу, освітніх програм, змісту та методичного забезпечення освітніх компонентів;
- формувати індивідуальну освітню траєкторію через вибіркові дисципліни, програми академічної мобільності, закордонного стажування;
- розвивати свої соціальні та дослідницькі навички через участь у соціальних та наукових подіях та дослідженнях;
- вибирати базу практики, теми курсових робіт, керівників та теми кваліфікаційних робіт.